28-08-2015

SCHOOLJAAR 2015-2016
Maandag 31 start het nieuwe schooljaar. We verwelkomen jullie graag om 08:30 uur.
Wij hebben er heel veel zin in. Jullie hopelijk ook!

KAMP GROEP 4 T/M 8
De verzameltijd en vetrektijd zijn iets aangepast, zodat ouders met kinderen in groep 1 t/m 3 meer ruimte hebben voor het ophalen en/of wegbrengen van hun kinderen. Vanaf 10.00 uur worden de kinderen op school verwacht met hun bagage. We vertrekken dan rond 10.30 uur per fiets richting Mierlo. Mocht dit voor onoverkomelijke problemen zorgen, neem dan contact op met de groepsleerkracht. Wij denken dan graag mee.

Wij zijn nog op zoek naar enkele ouders die mee willen fietsen. Zowel op woensdag 2 september (vertrek naar Mierlo om 10:30 uur) als vrijdag 4 september (verzamelen in Mierlo vanaf 12:30 uur, vertrek naar school om 13:30 uur).

Klik hier voor de informatiebrief en de bagagelijst.

VERVANGING GROEP 4-5
Omdat Rian nog drie weken kan genieten van haar zwangerschapsverlof hebben we Sanne bereid gevonden om haar in deze periode te vervangen. Sanne zal (met uitzondering van de eerste schooldag) op maandag en dinsdag groep 4-5 draaien. Debbie werkt tijdens de eerste schooldag om de kinderen welkom te heten.

SCHOOLGIDS 2015-2016
De nieuwe schoolgids is klaar en wordt op de eerste schooldag van het nieuwe schooljaar aan de oudste leerling per gezin worden meegegeven. Naast veel informatie over schoolzaken, treft u in de schoolgids tevens de jaarkalender 2015-2016 aan.