30-09-2015

- Sofie Langerak (groep 1)
- Gijs van der Loo (groep 7)

Wij wensen Sofie en Gijs een plezierige en leerzame tijd toe op onze school.

OPROEP MATERIALEN CREA-TECH
Voor de crea-tech van woensdag 7 oktober zijn we nog op zoek naar de volgende materialen:
- Kranten
- Blikken

De materialen kunnen ingeleverd worden bij Frank.

VIERING
In verband met een gezamenlijke afsluiting van het project duurzaamheid komt de viering van vrijdag 9 oktober te vervallen.

STAGIAIRES
Naast vierdejaars stagiaires hebben we dit schooljaar ook andere stagiaires op onze school. In de vorige Horizontaal hebben Niels en Desly zich al voorgesteld. Hieronder stelt Julia zich nog voor.

Julia van Loon.jpgMijn naam is Julia van Loon en ik loop dit jaar stage op OBS de Horizon. Het eerste halfjaar ben ik elke dinsdag als stagiaire in groep 2/3 bij juf Hanneke aanwezig en na dat halfjaar ga ik naar de bovenbouw. Ik ben dit jaar begonnen op Hogeschool De Kempel in Helmond. Hiervoor heb ik op het Peellandcollege Deurne gezeten waar ik mijn HAVO-diploma heb gehaald. Mijn grootste hobby is turnen. Vanaf mijn 6e tot mijn 15e heb ik hier in Asten getraind en daarna ben ik in Helmond begonnen. Daarnaast doe ik graag leuke dingen met vriendinnen. Ik vind het erg leuk om de kinderen beter te leren kennen en heb veel zin in het komend jaar.

Graag tot ziens, Julia.

MUZIEKSCHOOL MUSICAS (ingezonden)
Binnenkort organiseert muziekschool Musicas een aantal try-out dagen in deze regio. De try-out dagen vinden plaats in de maanden oktober en november 2015. In Asten is het op 17 oktober 2015 (Kerkstraat 8). Het is een leuke manier voor kinderen om met muziek kennis te maken. Op zo’n dag  kunnen kinderen tussen 10:00 uur en 12:00 uur muziekinstrumenten uitproberen en kennis maken met muziekles en de muziekschool. Kom gerust kijken!
Voor meer locaties in de regio raadpleeg de poster op ‘ons hangplekkie’ in de hal van de school.

Vriendelijke groet,
Maartje Bogaerts