dinsdag 11-02-2014

STUDIEDAG
Dinsdag 18 februari zijn alle kinderen vrij vanwege een studiedag.

CARNAVALSBAL
Het is alweer bijna 28 februari en die dag zal in het teken staan van carnaval op de Horizon. Ook dit jaar zijn we op ons bal voorzien van een getalenteerde band. Het dak zal er dus  zeker weer vanaf gaan. Carnaval zou geen carnaval zijn als er geen prins en prinses zouden zijn. Dus deze zullen ook  aanwezig zijn. Wie dit zijn is nog niet bekend.

Dit jaar heeft de carnavalscommissie een iets andere aanpak gekozen in vergelijking met andere jaren. We hebben er deze keer voor gekozen om de onderbouw mee te laten feesten met de bovenbouw. Dat betekent dat de onderbouw (groep 1 t/m4)  in de ochtend vrij is en zij worden dan om 10:45uur op school verwacht. Dan zullen zij in de klas een klein feestje bouwen, daar lunchen en dan na de grote pauze zal het feest in de hal losbarsten samen met de bovenbouw tot 14.30uur.

Voor de bovenbouw geldt de normale lestijd; van 8.30u-14.30uur. Denk aan je lunchpakket.
Tijdens deze middag wordt er voor de kinderen weer gezorgd voor iets te drinken en iets lekkers.
Natuurlijk bent u als ouders van harte welkom om met ons mee te komen feesten om 12.45uur; graag zelfs!
Voor de ouders is er koffie/thee gratis, frisdrank en wijn/bier(als de Klot binnen is) tegen betaling.

Met vriendelijke groet,

Carnavalscommissie de Horizon.

CREATECH
Op maandag 10 februari a.s. starten we met ons tweede schoolproject genaamd: Heilige huisjes.

In dit project valt weer de createch-ochtend en wel op woensdag 19 februari! Graag gieten we dit weer in het jasje van het project. Ideeën zullen weer op het  ‘ Hangplekkie’  komen te hangen.

Heb je  een leuk idee of wil je graag met iemand samen iets doen? Dat kan! Geef je z.s.m. op bij Miriam of Hanneke: hannekemunnich@obs-dehorizon.nl of miriamtoonen@obs-dehorizon.nl .

Dank jullie wel alvast!